dijous, 18 de març del 2010

Elaboració d'una figura de Xocolata.

Hola, bona nit.
Aquesta tarda, he començat a fer les figures de xocolata.
Soc padrina de dos noiets molt guapos.


Pilota de xocolata blanca, amb colorant alimentari.
Un Picatxu de xocolata blanca i negre.

Preparació.

Primer de tot, hem de triar uns dibuixos de línia senzilla i sense grans detalls.
Per sobre el dibuix, posem un plàstic transparent, jo he agafat unes fundes de plàstic.

Primer de tot, desfem la xocolata, remenem bé mentrestant es refreda.
Podem posar la xocolata en una bossa de plàstic si no tenim manega de pastisseria.



Jo he agafat la xocolata negre, i la he fet servir com un retolador, repassant tot el dibuix.















Un cop repassat el nostre dibuix, agafem la xocolata blanca i omplim el dibuix.












Deixem que la xocolata quedi presa, i al donar-li la volta, tenim una bonica figuereta de xocolata la mar de bufona.

Espero que us agradi i us atreviu a fer-ho. 
Envieu-me les vostres figueretes de xocolata.

5 comentaris:

  1. Jolin quina traça!!!! mare meva!
    Aquestes figures són molt maques! Com que jo li haig de fer amb una nena probaré de fer la Kitty que m'ha passat la Bea, i que ja puc començar a practicar perquè no crec que em surti a la primera ....

    Quan ho hagi fet et passo la foto.

    Gràcies maca!

    ResponElimina
  2. Hola Victoria.
    Prova de fer una figura, per fer el primer contacte amb la xocolata i dibuixar a l'alça.
    Veuràs que li agafes practica, i et serà més fàcil del que sembla.

    S@lut
    Moltes Gràcies.

    ResponElimina
  3. HOLA, GUAPA TU

    ES MOLT INTERESSANT TOT AIXÒ, EN PREG NOTA AMB EL TEU PERMÍS

    PETONETS SUSANNA

    ResponElimina
  4. Gracies Susanna.

    Cap problema.
    Estem aquí per compartir.

    Salut

    ResponElimina