dimarts, 9 de novembre del 2010

Punt de Mitja


Com no explicar una cosa com aquesta!
Me apuntat a fer punt de mitja, i estic començant a fer un jersei bàsic, per començar a veure com va el tema. 
Desprès de treballar de dissenyadora i programadora de maquines rectilínies SHIMA SEIKI, se’m fa molt rar tindre que fer punt per punt, i tardar tantes hores per fer algunes passades, i per acabar el jersei no vegis estaré varis dies.

De moment estic molt il·lusionada. Fa temps que volia apuntar-me amb un grup, perquè m'ensenyessin, o mes aviat hem guiessin. A vegades una mateixa sola a casa, costa ficar-se amb una cosa que porta tantes hores de temps, per aconseguir un resultat visible.

El grup de gent, que som a la classe es molt maco. Son bona gent i em cauen molt bé.
Cal dir que la professora es molt bona i te molta paciència amb totes nosaltres. Es una fanàtica de les manualitats, com moltes de nosaltres, es un vici.

Aquí us mostro els inicis de la meva creació. Que us sembla? Fa patxoca, no?
Espero poder penjar el desenvolupament d'aquest projecte personal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada